Kerhotilamme sijaitsee osoitteessa:

Kauriintie 4
00740 Helsinki

Alla oleva kartta ja painikkeen takana oleva kuva kerhohuoneiston julkisivusta auttavat sinua löytämään perille. Sisäänkäynti kerhotilaan on kuvassa näkyvän keltaisen opasteen alapuolella. (Harrastusryhmämme kokoontuvat kerhohuoneemme lisäksi mm. Suutarilan ala-asteella sekä nuorisotalolla.)

Parhaiten tavoitat meidät:

S-posti: siltamaki (at) nuorisoseurat.fi

Puh: 050 448 3675 (jätäthän viestin jos et saa vastausta/puhelimen haltijalla päivätyö myös toisaalla)

Facebook-ryhmäämme liittymällä saat ajantasaista tietoa ja päivityksiä niin ohjaajilta kuin seuran harrastajiltakin. Ryhmään pääset tästä.

Kulkuyhteydet:

Olemme Koillis-Helsingissä. Kerhotilan edessä on muutamia autopaikkoja mutta varminta on jättää auto Siltamäen ostoskeskuksen pysäköintialueelle. Sieltä on vain muutaman minuutin kävelymatka Kauriintien kerholle.

Kauriintielle pääsee parhaiten bussilinjoilla 611, 611B, 562 ja 79. Linjan 61 Vallesmannintien pysäkiltä kerholle on runsaan kymmenen minuutin kävelymatka.