Harrastamisen iloa kaikenikäisille!

Siltamäen Nuorisoseura ry on perinteikäs Siltamäki-Suutarila-Töyrynummi-seudun oma seura. Yhdistyksen toimintaperiaatteena on tarjota matalan kynnyksen harrastuksia alueen koko harrastajakunnalle - vauvoista ikäihmisiin - pääpainotuksen ollessa kuitenkin lapsissa ja nuorissa. Toivomme myös ylläpitävämme ja edistävämme paikallista yhteisöllisyyttä sekä vanhanajan talkoohenkeä yhteistyössä Koillis-Helsingin muiden toimijoiden kanssa.

Käy tutustumassa kevään 2024 viikko-ohjelmaan sekä ohjaaja- ja tuntikuvauksiin, ja valitse itsellesi ja/tai lapsellesi mieluinen harrastus. Jokainen ohjaaja kuvailee henkilöesittelyssään omat ryhmänsä. Kun olet tehnyt valintasi, voit avata ilmoittautumislomakkeen (aikuiset) ja täyttää sen. Lasten ryhmiin ilmoittaudutaan Puoti-verkkokaupan kautta täältä:

Harrastusten hinnat -sivulta löydät hinnoittelumme yksityiskohdat sekä eri maksutapamahdollisuudet.